De maan om te dromen

In Brussels een Lions club ondersteunt

VZW “La Lune pour Rêver” heeft een levenstehuis opgericht voor volwassenen met een lichte tot gematigde geestelijke handicap.
Twee huizen zijn gelegen te Watermaal-Bosvoorde en in elk huis leven vier personen samen.
De vereniging heeft tot doel een familiale structuur te bieden in een gezellige wijk, en dat is anders dan in een klassiek opvangcentrum of in een appartement met toezicht.
Deze structuur geeft aan de meerderjarige persoon met een handicap de mogelijkheid om niet meer verplicht te zijn met zijn ouders thuis samen te wonen.
Lions Club Brussel Amigo heeft sinds enkele tijd de beslissing genomen deze VZW te steunen. Het bestaat uit een financiele steun, in de mate van de mogelijkheden van de Club, en uit diverse activiteiten, o.a. een avond met Sinterklaas, een bezoek aan de Kerstmarkt van Brussel, aan het auto museum, een deelname aan een rallye van oldtimers, ...
De VZW La Lune pour Rêver heeft onze hulp nodig.